Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Izdateľskij Dom Grebennikova"
  1. SHERMAN, Sallie - SPERRY, Joseph - REESE, Samuel. Sem´ ključevych principov upravlenija strategičeskimi klijentami. Perevod: M. V. Budynina ... [et al.]. Moskva : Izdateľskij Dom Grebennikova, 2005. 191 s. Menedžment segodnja. ISBN 5-93890-013-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. SPIRO, Rosann L. - STANTON, William J. - RICH, Gregory A. Upravlenije prodažami. Perevod iz angl. Moskva : Izdateľskij Dom Grebennikova, 2004. 699 s. Upravlenije prodažami. ISBN 5-9389-0007-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. AAKER, David A. Sozdanije siľnych brendov. Perevod: S. A. Starov ... [et al.]. Moskva : Izdateľskij Dom Grebennikova, 2003. 439 s. Brend menedžment. ISBN 5-938-90003-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.