Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0013242^"
  1. JÁNY, Sáša. Marketing osôb - vybrané problémy : dizertačná práca. Škol. Viera Čihovská. Bratislava, 2007. 209 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. ČIHOVSKÁ, Viera - JÁNY, Sáša. Marketing osôb - rozšírenie marketingovej koncepcie. In Marketing a obchod 2007 : vplyv globalizácie na zahraničnoobchodnú politiku. - Zvolen : EDUCA - MaO a Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva, 2007. ISBN 978-80-8093-026-4, s. 34-38.
    článok

    článok

  3. ČIHOVSKÁ, Viera - JÁNY, Sáša. Marketing osôb - rozšírenie marketingovej kocepcie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 5-9. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  4. MARIAŠ, Miroslav et al. Modernizácia marketingových a obchodných činností. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 273 s. VEGA 1/2639/05. ISBN 978-80-225-2441-4. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  5. ČIHOVSKÁ, Viera - JÁNY, Sáša. Rozširovanie marketingovej koncepcie. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955, jún 2006, roč. 2, č. 2, s. 7-12.
    článok

    článok

  6. ČIHOVSKÁ, Viera - JÁNY, Sáša. Neziskový marketing - nová dimenzia spoločenského marketingu. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 18-23. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.