Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 65  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0043882^"
  1. BEDNÁROVÁ, Lucia - JERGOVÁ, Natália. Keď marketingové aktivity obťažujú zákazníka. In METES 2016. International conference. METES 2016 : motivation - education - trust - environment - safety. - Žilina : Strix, 2016. ISBN 978-80-89753-13-0, s. 142-144 online.
    článok

    článok

  2. NEMTUDOVÁ, Daniela. Súčasný stav a možnosti ďalšieho rozvoja konkrétneho ubytovacieho zariadenia : diplomová práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 69 s.
    kniha

    kniha

  3. POSYPANKOVÁ, Jana. Komunikačná stratégia podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 59 s.
    kniha

    kniha

  4. IHNAT, Daniel. Marketingové prostredie a jeho význam pre vybraný podnik : bakalárska práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 46 s.
    kniha

    kniha

  5. CHYMIČOVÁ, Alžbeta. Možnosti využitia internetu ako nástroja komunikačného mixu vo vybranom mikropodniku : bakalárska práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 45 s.
    kniha

    kniha

  6. JERGOVÁ, Natália. Skúmanie dimenzií udržateľného marketingu v praxi slovenských podnikov. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2016. ISSN 1335-9746, 1/2016, roč. 15, č. 35, s. 108-121.
    článok

    článok

  7. FERANECOVÁ, Adela et al. Benefits of EMAS easy implementation in SMEs. In ESPM 2015. International conference on engineering science and production management. Production management and engineering sciences : scientific publication of the International conference on engineering science and production management (ESPM 2015), Tatranská Štrba, High Tatras Mountains, Slovak Republic, 16-17 april 2015. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2016. ISBN 978-1-138-02856-2, s. 61-65. I-15-109-00.
    článok

    článok

  8. TEGELHOFOVÁ, Paula. Nové trendy v marketingu a možnosti ich využitia v praxi : diplomová práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 65 s.
    kniha

    kniha

  9. ŠUŤÁK, René. Plán marketingového komunikačného mixu pre konkrétny podnik : diplomová práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 74 s.
    kniha

    kniha

  10. MARIŇÁKOVÁ, Miroslava. Marketingové aktivity podniku zamerané na kreovanie udržateľného marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 66 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.