Výsledky vyhľadávania
- SMITH, Gordon V. Trademark valuation. New York : John Wiley and Sons, Inc., 1997. 293 s. Intellectual property series. ISBN 0-471-14112-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- LIPNACK, Jessica - STAMPS, Jeffrey. Virtual teams : reaching across space, time, and organizations with technology. New York : John Wiley and Sons, Inc., 1997. 262 s. ISBN 0-471-16553-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- SEARING, James E. The Ernst & young resource guide to global markets 1992. New York : John Wiley and Sons, Inc., 1992. 292 s. The Wiley/Ernst & Young Business Guide Series. ISBN 0-471-54766-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- QUELCH, John A. How to market to consumers : ten ways to win. New York : John Wiley and Sons, Inc., 1989. 224 s. ISBN 0-471-61853-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- WEISS, Leonard W. Economics and society. New York : John Wiley and Sons, Inc., 1975. 535 s. ISBN 0-471-92704-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]