Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0050767^"
  1. KASPER, Ján. Tvorba efektívnej reklamy ako súčasť účinnej marketingovej komunikácie : dizertačná práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2006. 168 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. KASPER, Ján. Zmyslom je efektívna reklama : rozhodujúci je trialóg: agentúra - klient - spotrebiteľ. In Hospodárske noviny : Denník o ekonomike a politike. ISSN 1335-4701, 18. augusta 1998, roč. 6, č. 158, s. 1,7.
    článok

    článok

  3. KASPER, Ján. Efektívna reklama na dosah. Bratislava : Strategie na Slovensku, 1998. 63 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.