Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3657  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth k0001177^"
  1. Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. Zborník zostavili: Malgorzata A. Jarossová, Ivan Hlavatý ; recenzenti: Małgorzata Krzywonos, Renáta Benda - Prokeinová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 149 s. [11,10 AH]. VEGA 1/0398/22. ISBN 978-80-225-5091-8.
  2. HELIOVÁ, Tatiana. Branding ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 92 s.
    kniha

    kniha

  3. JAROŠOVÁ, Dominika. Výber značiek generáciou Y a Z : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 77 s.
    kniha

    kniha

  4. KÖRMENDYOVÁ, Katarína. Obsahová správa sociálnych sietí vybraných podnikov : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2023. 72 s.
    kniha

    kniha

  5. MIGROVÁ, Jana. Význam vplyvu farieb v marketingovej komunikácii : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 92 s.
    kniha

    kniha

  6. KOSANIĆ, Lenka. Problémy so zavedením zálohovacieho systému a ich riešenie : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2023. 78 s.
    kniha

    kniha

  7. HOZÁKOVÁ, Kristína. Využitie metódy Brand Personality pri vnímaní influencerov : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 81 s.
    kniha

    kniha

  8. DESTEFANIS, Nataly. Návrh marketingovej kampane pre LK Studio : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 76 s.
    kniha

    kniha

  9. STAŠOVÁ, Romana. Aktuálne trendy značky zamestnávateľa : (employer brandingu) : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 71 s.
    kniha

    kniha

  10. HANULIAKOVÁ, Jana. Obraz ženy v reklame : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Ožvoldová. Bratislava, 2023. 83 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.