Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Kiehl"
  1. WEIS, Hans Christian. Marketing. 14. völlig überarb. und aktual. Aufl. Ludwigshafen : Friedrich Kiehl Verlag, 2007. 618 s. Kompendium der praktischen Betriebswirtschaft. ISBN 978-3-470-51374-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. WEIS, Hans Christian - STEINMETZ, Peter. Marktforschung. 1. Aufl. Ludwigshafen : Kiehl, 1991. 364 s. Modernes Marketing für Studium und Praxis. ISBN 3-470-42521-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. STAHR, Gunter. Internationales Marketing. 1. Aufl. Ludwigshafen : Kiehl, 1991. 264 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.