Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 192  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0048776^"
  1. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Function and Success Factors of Innovative Marketing. In Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. Workshop. Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2023. ISBN 978-80-555-3194-6, pp. 40-45. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23.
    článok

    článok

  2. HOZÁKOVÁ, Kristína. Využitie metódy Brand Personality pri vnímaní influencerov : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 81 s.
    kniha

    kniha

  3. DESTEFANIS, Nataly. Návrh marketingovej kampane pre LK Studio : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 76 s.
    kniha

    kniha

  4. BURZOVÁ, Simona. Celebrity Branding : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 75 s.
    kniha

    kniha

  5. BENEDIK, Adam. Vplyv športovca na zvýšenie povedomia o značke : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 65 s.
    kniha

    kniha

  6. MORÁVKOVÁ, Klára. Budovanie značky vybraného zdravotníckeho zariadenia : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 66 s.
    kniha

    kniha

  7. ŠTETKA, Gabriel. Využitie marketingových nástrojov v konkrétnom zdravotníckom zariadení : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 62 s.
    kniha

    kniha

  8. PIDÍKOVÁ, Nikola. Vnímanie udržateľnosti luxusných značiek spotrebiteľmi generácie Y a Z : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 79 s.
    kniha

    kniha

  9. NEZNÍKOVÁ, Romana. Marketing vybranej značky zameraný na rodičov v oblasti stravovania detí : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 73 s.
    kniha

    kniha

  10. BÓRIK, Dominik. Vnímanie marketingu značky Nike slovenskými spotrebiteľmi generácie Z : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 57 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.