Výsledky vyhľadávania
- KNIHÁROVÁ, Martina. Sviatok módy patril odborníkom. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2008, október 2004, roč. 9, č. 10, s. 42-43.
- KNIHÁROVÁ, Martina. Silnejúcim trendom je efektívnosť. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2008, október 2004, roč. 9, č. 10, s. 24.
- KNIHÁROVÁ, Martina. Fondy podporujú aj vystavovateľov. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2008, október 2004, roč. 9, č. 10, s. 48-49.
- KNIHÁROVÁ, Martina. Emotívne súťaže podporujú nákup. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2008, september 2004, roč. 9, č. 9, s. 20.
- KNIHÁROVÁ, Martina. Zaostrené na impulzívnosť. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2008, jún 2004, roč. 9, č. 6, s. 16.
- CHUDÍK, Július - KNIHÁROVÁ, Martina. Vybrané clo berie únia. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2008, máj 2004, roč. 9, č. 5, s. 28.
- KNIHÁROVÁ, Martina. Imidž - reč bez slov. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 7, s. 6 [slov. časť].