Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 49  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Kogan Page INSPIRE"
  1. TALBOT, Fiona. How to Write Effective Business English : Your Guide to Excellent Professional Communication. 4th Edition. London : Kogan Page, 2023. 188 s. ISBN 978-1-3986-0995-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  2. DUFFEY, Chris. Superhuman Innovation : Transforming Business with Artificial Intelligence. 1st Edition. London : Kogan Page INSPIRE, 2019. 262 s. ISBN 978-0-7494-8383-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. RICHARDS, Gwynne - GRINSTED, Susan. The Logistics and Supply Chain Toolkit : [Over 100 Tools and Guides for Supply Chain, Transport, Warehousing and Inventory Management]. 2nd Edition. London : Kogan Page, 2016. 380 s. ISBN 978-0-7494-7557-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. FORSYTH, Patrick. Successful time management. 4th ed. London : Kogan Page, 2016. xii, 160 s. Creating success. ISBN 978-0-7494-7581-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. HUGHES, Tim - REYNOLDS, Matt. Social selling : techniques to influence buyers and changemakers. London : Kogan Page, 2016. 194 s. ISBN 978-0-7494-7801-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. Brands with a conscience : how to build a successful and responsible brand. Edited by Sandra Horlings, Nicholas Ind. London : Kogan Page, 2016. 224 s. ISBN 978-0-7494-7544-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ADAIR, John. Decision making and problem solving. 3rd ed. London : Kogan Page, 2016. 87 s. Creating success. ISBN 978-0-7494-7561-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. BERGH, Joeri van den - BEHRER, Mattias. How cool brands stay hot : branding to generation Y and Z. 3rd ed. London : Kogan Page, 2016. 287 s. ISBN 978-0-7494-7717-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. The Effective Change Manager's Handbook : Essential Guidance to the Change Management Body of Knowledge. 1st Edition. London : Kogan Page, 2015. 598 s. ISBN 978-0-7494-7307-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  10. BONES, Christopher - HAMMERSLEY, James. Leading digital strategy : driving business growth through effective e-commerce. London : Kogan Page, 2015. 232 s. ISBN 978-0-7494-7309-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.