Výsledky vyhľadávania
- JAROŠOVÁ, Dominika. Výber značiek generáciou Y a Z : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 77 s.
- STAŠOVÁ, Romana. Aktuálne trendy značky zamestnávateľa : (employer brandingu) : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 71 s.
- KÁČEROVÁ, Karolína. Značky v online prostredí : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 88 s.
- TRUNKOVÁ, Adriána. Vplyv udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 86 s.
- PACÁK, Radomír. Využitie nástrojov marketingového mixu v neziskovej organizácii : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 61 s.
- KORČOKOVÁ, Marína. Kritéria výberu značky generácie Y a Z. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 2, s. 106-125. KEGA 029EU-4/2022.
- VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. Segmentácia trhu. Recenzenti: František Olšavský, Lucia Vilčeková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 99 s. [4,88 AH]. ISBN 978-80-225-5048-2.
- GRZNÁROVÁ, Soňa. Výber značiek v konkrétnej športovej kategórii : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 66 s.
- KIRÁLYOVÁ, Stela. Interný marketing vo vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 80 s.
- KALUŽOVÁ, Andrea. Nástroje marketingovej komunikácie v konkrétnom občianskom združení : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 80 s.