Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0046629^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar - KRAKO, Jakub. Customer relationship management focus and its impact on company performance. In Central and eastern Europe in the changing business environment. International joint conference. Central and eastern Europe in the changing business environment : the proceedings of the 17th international joint conference : may 26, 2017, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4385-9. ISSN 2453-6113, pp. 109-117. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    článok

    článok

  2. KRAKO, Jakub. Budovanie pozície značky Slovenský paralympijský výbor v odvetví športu : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2017. 130 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. LESÁKOVÁ, Dagmar - KRAKO, Jakub. Seniori a kvalita ich života. In Chudoba a spotrebiteľské správanie : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4468-9, s. 26-34 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. BUČEKOVÁ, Tamara. Marketing športového podujatia : bakalárska práca. Školiteľ: Jakub Krako. Bratislava, 2017. 46 s.
    kniha

    kniha

  5. KRAKO, Jakub. Problematika zdravotného postihnutia v oblasti vzdelávania a zamestnanosti v krajinách V4. In Dynamika tvorby pracovných miest v krajinách EMÚ a jej implikácie pre pracovnú migráciu : zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Bratislava : Katedra ekonomickej teórie NHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4322-4, s. 29-37 CD-ROM. I-16-102-00. I-16-102-00, IGP, Dynamika tvorby pracovných miest v krajinách EMÚ a jej implikácie pre pracovnú migráciu.
    článok

    článok

  6. KRAKO, Jakub. Rio 2016 : olympiáda z pohľadu marketingu. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-8] CD-ROM.
    článok

    článok

  7. KIZEKOVÁ, Michaela. Brandbuilding v športe : bakalárska práca. Školiteľ: Jakub Krako. Bratislava, 2016. 59 s.
    kniha

    kniha

  8. CSOMOROVÁ, Silvia. Marketing športu : bakalárska práca. Školiteľ: Jakub Krako. Bratislava, 2016. 47 s.
    kniha

    kniha

  9. KRAKO, Jakub - LESÁKOVÁ, Dagmar. The role of age in marketing communication to seniors. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 76-83 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. BUŠEK, Lukáš. Sponzoring a jeho význam pre marketing firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Jakub Krako. Bratislava, 2016. 48 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.