Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0048522^"
  1. MARKO, Peter. Sponzoring v športe : bakalárska práca. Školiteľ: Michaela Krescanková. Bratislava, 2015. 56 s.
    kniha

    kniha

  2. KRESCANKOVÁ, Michaela. Marketing seniorov : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2015. 149 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. MOKROHAJSKÝ, Dušan. Seniori ako tvorcovia špeciálneho dopytu po produktoch a službách : bakalárska práca. Školiteľ: Michaela Krescanková. Bratislava, 2015. 46 s.
    kniha

    kniha

  4. TEKULOVÁ, Barbora. Nákupné správanie seniorov : bakalárska práca. Školiteľ: Michaela Krescanková. Bratislava, 2014. 53 s.
    kniha

    kniha

  5. KALINAYOVÁ, Paulína. Segment 50+ ako cieľová skupina marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Michaela Krescanková. Bratislava, 2014. 58 s.
    kniha

    kniha

  6. MILADINOVIČ, Alexandra. Marketing športového klubu : bakalárska práca. Školiteľ: Michaela Krescanková. Bratislava, 2014. 49 s.
    kniha

    kniha

  7. KRESCANKOVÁ, Michaela. Špecifiká marketingovej komunikácie orientovanej na segment seniorov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 244-255. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  8. HANZLÍČEK, Lukáš - KRESCANKOVÁ, Michaela. Starnutie obyvateľstva ako výzva pre maloobchodný reťazec Tesco Stores, a. s. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313, 2014, roč. 6, č. 2, s. 16-32. VEGA 1/0134/14, VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  9. KRESCANKOVÁ, Michaela - MILADINOVIČ, Alexandra. Marketing športového klubu HC Slovan Bratislava. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 102-108 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. KRESCANKOVÁ, Michaela - ZÁMEČNÍK, Peter. The Potential of E-commerce as a Distribution Channel to Increase the Quality of Life of Seniors. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 287-296 CD-ROM. VEGA 1/0612/12, VEGA 1/0134/14. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.