Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0059308^"
  1. KRIŽANOVÁ, Anna - MASÁROVÁ, Gabriela - KOLENČÍK, Juraj. The Customer contentment with products and services in telecommunications sector in the Slovak Republic. In Communications : scientific letters of the University of Žilina. - Žilina : University of Žilina, 2014. ISSN 1335-4205, 2014, vol. 16, no. 2, s. 51-57.
    článok

    článok

  2. DOBROTKOVÁ, Lucia - KRIŽANOVÁ, Anna. Komunikácia – kľúčový faktor úspešnosti dopravného podniku. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2008. ISSN 1336-7137, 2008, roč. 4, č. 1-2, s. 48-53.
    článok

    článok

  3. KRIŽANOVÁ, Anna. Spokojnosť zákazníka a jej piliere - hodnota a kvalita výrobku alebo služby. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231, 2003, roč. 11, č. 3, s. 26-29.
    článok

    článok

  4. KRIŽANOVÁ, Anna. Význam prvkov kvality pre formovanie ponuky podniku. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231, 2003, roč. 11, č. 4, s. 30-33.
    článok

    článok

  5. KRIŽANOVÁ, Anna. Ponuková stratégia a taktika podniku cestnej dopravy. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622, 2002, roč. 13, č. 2, s. 21-23.
    článok

    článok

  6. KRIŽANOVÁ, Anna. Požiadavky na marketing z hľadiska kvality III. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2000, 2000, roč. 8, č. 3, s. 36-39.
    článok

    článok

  7. KRIŽANOVÁ, Anna. Požiadavky na marketing z hľadiska kvality I. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2000, 2000, roč. 8, č. 1, s. 41-43.
    článok

    článok

  8. KRIŽANOVÁ, Anna. Požiadavky na marketing z hľadiska kvality II. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2000, 2000, roč. 8, č. 2, s. 31-33.
    článok

    článok

  9. KRIŽANOVÁ, Anna. Kvalita, marketing a marketingová stratégia I. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 1999, 1999, roč. 7, č. 1, s. 14-16.
    článok

    článok

  10. KRIŽANOVÁ, Anna. Kvalita, marketing a marketingová stratégia II. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 1999, 1999, roč. 7, č. 2, s. 13-15.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.