Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 102  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0045410^"
  1. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
  2. BURDA, Štefan. Zahraničný obchod a vonkajšia ekonomická výkonnosť. In Vízia a stratégia rozvoja slovenskej spoločnosti : zborník štúdií k analýze stavu a vývojových trendov relevantných pre vypracovanie stratégie. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2008. ISBN 978-80-7144-162-5, s. 85-123.
  3. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  4. ČERVENKA, Peter - KUCHTA, Martin. Predictive Modeling in Neuromarketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 5-16. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  5. KÖRMENDYOVÁ, Katarína. Obsahová správa sociálnych sietí vybraných podnikov : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2023. 72 s.
    kniha

    kniha

  6. KUCHTA, Martin. Identifikácia a optimalizácia zdrojov návštevnosti webstránky : monografia. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Radek Tahal. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 131 s. [6,89 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5063-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  7. HARŠANYIOVÁ, Jana. Špecifiká marketingovej komunikácie vybraných luxusných značiek : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2023. 77 s.
    kniha

    kniha

  8. KÁNTOR, Adrián. Marketingové stratégie kryptomien : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2023. 58 s.
    kniha

    kniha

  9. TABIŠ, Michal. Vplyv internetu na šírenie falošných správ : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2023. 54 s.
    kniha

    kniha

  10. KÓSAOVÁ, Mirtil. Vplyv dezinformácií a hoaxov na reputáciu firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2023. 47 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.