Výsledky vyhľadávania
- KITA, Pavol. Nákupné správanie spotrebiteľov: marketingový prístup. In Maloobchod a špecifikácia časovo-priestorového správania spotrebiteľov. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISBN 978-80-223-4434-0, s. 19-51 [2,1 AH]. APVV-16-0232.
- BILKOVÁ, Kristína et al. Slovenský alebo rakúsky? Cezhraničné nakupovanie slovenských spotrebiteľov v Rakúsku. In Maloobchod a špecifikácia časovo-priestorového správania spotrebiteľov. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISBN 978-80-223-4434-0, s. 149-167 [1,0 AH]. APVV-16-0232, APVV-15-0184, VEGA 1/0082/15.
- MARYÁŠ, Jaroslav - VYSTOUPIL, Jiří. Ekonomická geografie I. 2. rozš. a dopln. vyd. Brno : Masarykova univerzita v Brně - Ekonomicko-správní fakulta, 2001. 156 s. ISBN 80-210-2595-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]