Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0053210^"
  1. MASÁROVÁ, Gabriela. Vplyv marketingu na spotrebiteľské správanie v oblasti zdravia a zdravej výživy : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2021. 82 s.
    kniha

    kniha

  2. MASÁROVÁ, Gabriela. Možnosti využitia informačných technológií v zariadeniach cestovného ruchu : bakalárska práca. Školiteľ: Ingrid Potisková. Bratislava, 2019. 51 s.
    kniha

    kniha

  3. MASÁROVÁ, Gabriela. Tradičné vs. moderné nástroje komunikačného mixu. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2015. ISSN 1336-5878, 2015, č. 1, s. 9-16.
    článok

    článok

  4. KRIŽANOVÁ, Anna - MASÁROVÁ, Gabriela - KOLENČÍK, Juraj. The Customer contentment with products and services in telecommunications sector in the Slovak Republic. In Communications : scientific letters of the University of Žilina. - Žilina : University of Žilina, 2014. ISSN 1335-4205, 2014, vol. 16, no. 2, s. 51-57.
    článok

    článok

  5. MASÁROVÁ, Gabriela - ŠTEFÁNIKOVÁ, Ľubica. Purchasing behaviour of B2B Market. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878, 2013, č. 1, s. 23-30.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.