Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 28  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0006323^"
  1. MATYÁŠ, J. - SLINČÁKOVÁ, M. Top 100. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 4. júna 1997, roč. 7, č. 23.
    článok

    článok

  2. MATYÁŠ, J. Najdôležitejšou vlastnosťou manažéra sa stala schopnosť komunikovať. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 27. novembra 1996, roč. 6, č. 48, s. 7A.
    článok

    článok

  3. MATYÁŠ, J. Manažéri diskutovali o problémoch, ktoré ich pália. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 20. novembra 1996, roč. 6, č. 47, s. 14A.
    článok

    článok

  4. MATYÁŠ, J. Angličtinu na dobrej úrovni ovláda len 7 percent obyvateľov SR. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 28. augusta 1996, roč. 6, č. 35, s. 16A.
    článok

    článok

  5. MATYÁŠ, J. Media Projekt 95: TV Nova sa dostala na druhé miesto sledovanosti SR. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 1996, roč. 6, č. 4, s. 13A.
    článok

    článok

  6. MATYÁŠ, J. Úspech Softipu sa zrodil vďaka šťastnej zhode spoločníkov. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 1996, roč. 6, č. 8, s. 7A.
    článok

    článok

  7. MATYÁŠ, J. IBM mení svoju globálnu štruktúru z národnej na odvetvovú. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 1996, roč. 6, č. 3, s. 16A.
    článok

    článok

  8. MATYÁŠ, J. Prvé skúsenosti z prevádzky motobanky signalizujú úspech : Ľudová banka pri rozširovaní siete pobočiek stavila na originalitu. In Trend, 1995, roč. 5, č. 5, s. 13A.
    článok

    článok

  9. MATYÁŠ, J. Ak sa dodržiavajú účtovné predpisy, účtovná závierka slovenskej firmy má blízko k medzinárodnému štandardu. In Trend, 1995, roč. 5, č. 11.
    článok

    článok

  10. MATYÁŠ, J. Služby výskumných agentúr sú pre podnikateľov na nestabilizovanom trhu životne dôležité. In Trend, 1995, roč. 5, č. 11.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.