Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0024299^"
  1. SLONE, Reuben E. - DITTMANN, J. Paul - MENTZER, John T. The New Supply Chain Agenda : the Five Steps that Drive Real Value. Boston : Harvard Business Press, 2010. 216 s. ISBN 978-1-4221-4936-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Handbook of global supply chain management. Thousand Oaks : SAGE Publications, 2007. 585 s. ISBN 978-1-4129-1805-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. MENTZER, John T. - CARTER, Forrest S. Readings in Marketing Today. 1. ed. San Diego : Harcourt Brace Jovanovich, Publ., 1985. 452 s. ISBN 0-15-575814-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. MENTZER, John T. Instructor's Manual with Transparency Masters to Accompany Marketing Today. 4. ed. San Diego : Harcourt Brace Jovanovich, 1985. 351 s. ISBN 0-15-555095-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  5. MENTZER, John T. - SCHWARTZ, David J. Marketing Today. 4. ed. San Diego : Harcourt Brace Jovanovich, 1985. 832 s. ISBN 0-15-555093-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. MENTZER, John T. - CARTER, Forrest S. Test Bank to Accompany Mentzer and Schwartz's Marketing Today and Mentzer and Carter's Readings in Marketing Today. 4. ed. San Diego : Harcourt Brace Jovanovich, 1985. 264 s. ISBN 0-15-555096-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.