Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0081927^"
  1. MIGROVÁ, Jana. Význam vplyvu farieb v marketingovej komunikácii : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 92 s.
    kniha

    kniha

  2. MIGROVÁ, Jana - ČVIRIK, Marián. Vnímanie farieb ako prvok usmerňovanie hospodárskej činnosti spotrebiteľov. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2023. ISSN 2453-9988, 2023, roč. 15, č. 1, s. 53-69. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  3. MIGROVÁ, Jana. Faktory ovplyvňujúce podnikanie na realitnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2021. 51 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.