Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 35  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0024279^"
  1. ANDREJOVSKÝ, Pavol - GAJDOŠ, Jozef. Hodnotenie kancelárskych priestorov pre zlepšenie podnikateľských aktivít v službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 4-10. KEGA 035EU-4/2022.
    článok

    článok

  2. GAJDOŠ, Jozef - ANDREJOVSKÝ, Pavol. Udržateľný rozvoj - príklady smerovania vývoja obalov. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 19-23. KEGA 035EU-4/2022.
    článok

    článok

  3. WEISS, Erik - WEISS, Roland - ZUZIK, Jozef. Využitie nových trendov marketingovej komunikácie v diskontnej predajni. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 68-73.
    článok

    článok

  4. REŠETNIKOVA, Irina - LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Maloobchod v tendenciách zmien. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 55-60. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  5. BÓDY, Glória. Priame zahraničné investície a digitálny rozvoj obchodu na Slovensku. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 11-18.
    článok

    článok

  6. KOPČÁKOVÁ, Janka. Vývoj cien zlata na komoditnom trhu. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 30-37.
    článok

    článok

  7. "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. Recenzenti: Michaela Bruothová, Ladislav Mixtaj. 1. vydanie. Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. CD-ROM 80 s. [4 AH]. ISBN 978-80-225-4988-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  8. PETROVČIKOVÁ, Katarína - LIESKOVSKÁ, Vanda - HRABOVSKÁ, Zuzana. Maloobchod v roku 2022 - vybrané charakteristiky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 51-54.
    článok

    článok

  9. MURIN, Viliam. Netradičné formy marketingu a ich vplyv na efektivitu reklamnej propagácie podniku. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 43-50.
    článok

    článok

  10. ZUZIK, Jozef - WEISS, Erik - WEISS, Roland. Vývoj nákladov kontajnerovej prepravy v období pandémie a energetickej krízy. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 74-80.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.