Výsledky vyhľadávania
- MOKOŠOVÁ, Gabriela - ROSTAŠOVÁ, M. Komunikáciu treba diferencovať : Propagácia produktov ako významný nástroj marketingovej stratégie telekomunikačného podniku. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 3, s. 58-59.
- MOKOŠOVÁ, Gabriela - ŠTOFKOVÁ, J. Pošta a komunikačná infraštruktúra : Pri transformácii spojov je dôležité poznať štruktúru a potreby zákazníkov poskytovaných služieb. In Hospodárske noviny, 1995, roč. 3, č. 109, s. 8.
- MOKOŠOVÁ, Gabriela. Ekonomika spojov. Bratislava : Alfa, 1984. 485 s. Edícia ekonomickej literatúry. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]