Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0058382^"
  1. MOKOŠOVÁ, Gabriela - ROSTAŠOVÁ, M. Komunikáciu treba diferencovať : Propagácia produktov ako významný nástroj marketingovej stratégie telekomunikačného podniku. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 3, s. 58-59.
    článok

    článok

  2. MOKOŠOVÁ, Gabriela - ŠTOFKOVÁ, J. Pošta a komunikačná infraštruktúra : Pri transformácii spojov je dôležité poznať štruktúru a potreby zákazníkov poskytovaných služieb. In Hospodárske noviny, 1995, roč. 3, č. 109, s. 8.
    článok

    článok

  3. MOKOŠOVÁ, Gabriela. Ekonomika spojov. Bratislava : Alfa, 1984. 485 s. Edícia ekonomickej literatúry. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.