Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0016388^"
  1. MORÁR, Štefan. Inovácia rozhoduje o umiestnení a uchytení výrobku. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2001. ISSN 1335-4701, 1. marca 2001, roč. 9, č. 43, s. 5.
    článok

    článok

  2. MORÁR, Štefan. Úloha dôvery v obchodných vzťahoch. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, September 1997, č. 9, s. 14-15.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.