Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0066305^"
  1. SPIŠÁK, Robert. [Strategický marketingový manažment]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 60. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. - ISBN 80-968904-8-4.
    článok

    článok

  2. NETRI, Branislav. Riadenie vzťahov so zákazníkmi - cesta od spokojnosti k lojalite : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2004. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. NETRI, Branislav. Sociálny styk vytvára priestor pre vzťahy so zákazníkmi. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 272-275.
    článok

    článok

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Hronský Beňadik : NETRI, 2004. 264 s. ISBN 80-968904-8-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  5. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Analýza pripravenosti slovenských podnikov na vstup do EÚ. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 23-25.
    článok

    článok

  6. NETRI, Branislav. Riadenie vzťahu so zákazníkom sa zakladá na znalostiach. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 52-55.
    článok

    článok

  7. NETRI, Branislav. Lesáková, D. a kol.: Marketingové analýzy a prognózy. Bratislava: SOFA, 2002, 192 s. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2003. ISSN 0323-262X, 2003, roč. 32, č. 4, s. 539-540. Recenzia na: Marketingové analýzy a prognózy / Dagmar Lesáková a kolektív. - Bratislava : SOFA, 2002.
    článok

    článok

  8. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Analýza marketingovej pripravenosti podnikovej sféry na vstup do Európskej únie : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 90 s. ISBN 80-225-1694-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. LESÁKOVÁ, Dagmar - HANULÁKOVÁ, Eva - NETRI, Branislav. Marketingové analýzy a prognózy. Bratislava : SOFA, 2002. 192 s. ISBN 80-89033-23-7. [Počet ex. : 6, z toho voľných 3, prezenčne 3]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.