Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0010866^"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária - NOVÁ, Jana - BEDŘICH, Ladislav. Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 194 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-407-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. SIVÁK, Rudolf et al. Slovník znalostnej ekonomiky. Vedecká redakcia Anetta Čaplánová; redakcia hesiel v anglickom jazyku Daniela Breveníková. Bratislava : Sprint dva, 2011. 414 s. [40,28 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-45-9. [Počet ex. : 5, z toho voľných 1, prezenčne 4]
  3. NOVÁ, Jana. Globalizačné trendy vo vysokoškolskom vzdelávaní a ich vplyv na stratégie vysokoškolských inštitúcií. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2005. ISSN 1335-7069, 2005, roč. 6, č. 2, s. 166-171.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.