Výsledky vyhľadávania
- ONDRISKOVÁ, Tatiana. Event marketing ako zážitkový prvok komunikácie s trhom : dizertačná práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2010. 138 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ONDRISKOVÁ, Tatiana. Vývojové tendencie v event marketingu. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 312-316.
- ONDRISKOVÁ, Tatiana. Vzťahový marketing, event marketing v bankovníctve. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 98-106.
- ONDRISKOVÁ, Tatiana. Proces plánovania, realizácie a vyhodnotenia VIP eventu pri príležitosti otvorenia novej pobočky v podmienkach spoločnosti ČSOB. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 295-298.
- ONDRISKOVÁ, Tatiana. Klasifikácia eventov. In Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08, s. 481-486.