Výsledky vyhľadávania
- HELIOVÁ, Tatiana. Branding ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 92 s.
- ŠKRABÁKOVÁ, Katarína. Obmedzenie používania jednocentových a dvojcentových mincí a jeho výhody pre spoločnosť : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 55 s.
- SOÓS, Tomáš. Využitie paradigmy franchisingu v podnikaní na realitnom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 58 s.
- MARKUŠOVÁ, Klaudia. Hodnotenie vernostných systémov v maloobchode a ich vplyv na správanie zákazníka : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 62 s.
- PALO, Ivan. Rozdiely v Category managemente v závislosti od regiónov Slovenska : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 65 s.
- ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
- ŠUŠOLIAK, Lucián. Spoločensky zodpovedné podnikanie ako prvok konkurenčného boja : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 60 s.
- ORGONÁŠ, Jozef. Franchising : vybrané kapitoly. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 156 s. [12,40 AH]. ISBN 978-80-225-5053-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
- VLČÁK, Filip. Marketingový minimalizmus ako unikátna platforma riešení ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 71 s.
- KYSEĽ, Tomáš. Význam spoločensky zodpovedného podnikania obchodnej organizácie vo vybranom regióne : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 44 s.