Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 120  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0044736^"
  1. FERENČÍKOVÁ, Soňa - PÁSZTOROVÁ, Jana - HLUŠKOVÁ, Tatiana. From Living Room to Boardroom of a Multinational Company (A Note on Internationalization of Small and Medium-Sized Companies From Central and Eastern Europe). In INPROFORUM 2022. International Scientific Conference. INPROFORUM 2022 : Proceedings of the 16th International Scientific Conference, November 3 - 4, 2022, České Budějovice. - České Budějovice : University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics, 2022. ISBN 978-80-7394-976-1. ISSN 2336-6788, pp. 136-144. VEGA 1/0270/22.
    článok

    článok

  2. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Thoughts on Measuring Reverse Knowledge Transfer Contribution. In Perspectives in Measurement, Modeling and Interpretation. - Bratislava : Vysoká škola manažmentu, 2020. ISBN 978-80-89306-54-1, s. 126-140 online.
    článok

    článok

  3. PÁSZTOROVÁ, Jana - ĎURANOVÁ, Lucia. Optimalizácia kritických bodov outsourcingu logistiky. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 158-168 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. PÁSZTOROVÁ, Jana. Nízko-uhlíková ekonomika, výzva pre nové podnikateľské príležitosti. In Medzinárodné vzťahy 2010 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice 2. - 3. december 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3172-6, s. 579-583.
    článok

    článok

  5. LIPTÁK, Andrej. Význam hodnoty značky v medzinárodnom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 42 s.
    kniha

    kniha

  6. LEHENOVÁ, Lenka. Guerilla marketing : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 72 s.
    kniha

    kniha

  7. PÁSZTOROVÁ, Jana - ŠKORVAGOVÁ, Simona. Alternatívny prístup k obchodu - Fair Trade. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5, s. 292-298. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

  8. FROLOVÁ, Miriam. Špecifiká jednotlivých prvkov medzinárodného marketingového mixu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 68 s.
    kniha

    kniha

  9. GALKOVÁ, Katarína. Nové formy komunikácie v medzinárodnom marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 70 s.
    kniha

    kniha

  10. HAMÁRYOVÁ, Andrea. Potenciál využívania biomasy ako obnoviteľného zdroja energie : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 79 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.