Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0072511^"
  1. PAULIČKOVÁ, Renáta. Regionálny a mestský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Milan Buček. Bratislava, 2005. 156 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. PAULIČKOVÁ, Renáta. Regionálny a mestský marketing. Bratislava : Eurounion, 2005. 132 s. ISBN 80-88984-72-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. BUČEK, Milan - PAULIČKOVÁ, Renáta. Use of marketing instruments in development of towns: case study Slovakia. In ERSA 2003 congress : 43rd Congress of the European Regional Science Association, 27-30 August 2003, University of Jyväskylä, Finland. - Jyväskylä : University of Jyväskylä, Finland, 2003, s. [1-6]. Dostupné na : <http://www.jyu.fi/ersa2003/cdrom/papers/101.pdf>
    článok

    článok

  4. PAULIČKOVÁ, Renáta. Rola propagácie a integrovanej marketingovej komunikácie. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Člen svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. - Bratislava : Ecopress, 2002. ISSN 1335-4701, 31. októbra - 3. novembra 2002, roč. 10, č. 211, s. 29.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.