Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 54  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0049589^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KORČOKOVÁ, Marína - OŽVOLDOVÁ, Katarína. Interný a personálny marketing. Recenzovali: Viera Čihovská, Marta Pavliková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 221 s. [13,30 AH]. ISBN 978-80-225-4977-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,287 AH]. ISBN 978-80-225-4713-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. CALMIC, Cristian. Sociálne kategórie, vzťahy a nástroje v marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2020. 57 s.
    kniha

    kniha

  4. KARAFFA, Peter. Marketingový mix vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2020. 81 s.
    kniha

    kniha

  5. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,29 AH]. ISBN 978-80-225-4712-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  6. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČIHOVSKÁ, Viera - PAVLIKOVÁ, Marta. Obchodný manažment : praktikum. Recenzenti: Eva Hanuláková, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 213 s. [11,88 AH]. ISBN 978-80-225-4535-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  7. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 83-97. VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  8. BUŽIKOVÁ, Soňa. Vzdelávanie zamestnancov vo vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 64 s.
    kniha

    kniha

  9. DOBROVODSKÁ, Viktória. Sortimentná politika vo vybranej maloobchodnej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 71 s.
    kniha

    kniha

  10. PUKITOVÁ, Simona. Komparácia privátnych značiek vo vybraných maloobchodných spoločnostiach : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 73 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.