Výsledky vyhľadávania
- CONTI, Tito. Strategický pohľad zainteresovaných účastníkov organizácie. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231, 2004, roč. 12, č. 2, s. 4-11.
- DE NORAY, Bertrand Jouslin - HACKER, Stephen. Normalizácia verzus zlepšovanie: prístupy k zmene výkonu pracovného procesu. Preložila: Eva Pijáková. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231, 2003, roč. 11, č. 1, s. 8-11.
- MOELLER, Johannes. Význam noriem kvality v zdravotnej starostlivosti. Preklad. Eva Pijáková. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002, 2002, roč. 10, č. 1, s. 6-9.
- VAAL DE, Kees - POELSMA-POST, Ineke - LEMAIRE, Peter. Profesionálny prístup k sociálnej zodpovednosti podnikov. Preklad. Eva Pijáková. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002. ISSN 1335-9231, 2002, roč. 10, č. 4, s. 4-9.
- DAFFY, Chris. Riadenie skúsenosti zákazníka : ako využívať neobyčajnú službu na vytvorenie návykovej skúsenosti zákazníka. Preklad. Eva Pijáková. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002, 2002, roč. 10, č. 2, s. 6-9.
- HUBER, Jürg - MAZZARIELLO, Antonio - SCHWOB, Rudolf. Benchmarking životného prostredia: návratnosť a nástrahy. Preložila: Eva Pijáková. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 4, s. 4-7.
- DEFEO, Joseph A. - BABE, Ignacio. Súlad stratégií a potrieb zákazníka. Preložila: Eva Pijáková. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 3, s. 6-8.
- MERLI, Giorgio. Vývojové štádiá prístupov komplexnej kvality. Preložila: Eva Pijáková. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2000, 2000, roč. 8, č. 1, s. 9-12.