Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0048525^"
  1. PLEVOVÁ, Katarína. Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 57-67 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. PAJONK, Peter - PLEVOVÁ, Katarína. Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 83-91.
    článok

    článok

  3. LENÁROVÁ, Katarína. Pravidlá efektívnej komunikácie v prostredí sociálnych sietí : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Plevová. Bratislava, 2015. 42 s.
    kniha

    kniha

  4. PLEVOVÁ, Katarína. Využitie senzorického marketingu v podpore predaja. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 60-65 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. PLEVOVÁ, Katarína. Postavenie a funkcie inovatívnych foriem komunikácie vo vybraných médiách : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2015. 122 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. FILOVÁ, Sandra. Nové formy marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Plevová. Bratislava, 2014. 51 s.
    kniha

    kniha

  7. ADAMČÍKOVÁ, Monika. Sociálne siete vo firemnom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Plevová. Bratislava, 2014. 56 s.
    kniha

    kniha

  8. HERDOVÁ, Petra. Guerilla marketing - netradičná forma marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Plevová. Bratislava, 2014. 60 s.
    kniha

    kniha

  9. LABSKÁ, Helena et al. Marketingová komunikácia. Recenzenti Kornélia Richterová, Peter Štarchoň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 323 s. [21,04 AH]. ISBN 978-80-225-3852-7. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  10. PLEVOVÁ, Katarína. Hudba ako dôležitý faktor v marketingovej komunikácii. In Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta riadenia a informatiky, Inštitút manažmentu, 2014. ISBN 978-80-554-0892-7, s. 63-65. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.