Výsledky vyhľadávania
- PODSTUPKA, M. - ŽIAČIKOVÁ, B. Festival reklamy Zlatý bubon '96. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 6. novembra 1996, roč. 6, č. 45.
- PODSTUPKA, M. - ŽIAČIKOVÁ, B. Banky si budujú imidž najmä propagovaním produktov a služieb. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 3. júla 1996, roč. 6, č. 27.
- PODSTUPKA, M. Záver roka bol tradične silný, január slabý. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 1996, roč. 6, č. 10.
- PODSTUPKA, M. Monitoring je pre zákazníkov zatiaľ zaujímavejší ako databázy. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 1996, roč. 6, č. 14.