Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0014527^"
  1. MATEIDES, Alexander - POHANČANÍK, Peter. Manažérstvo sťažností ako súčasť stratégie zameranej na zákazníka. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 1335-7069, 2007, roč. 8, č. 1, s. 32-37.
    článok

    článok

  2. MATEIDES, Alexander - POHANČANÍK, Peter. Kontroling kvality a jeho koncepcia. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006. ISSN 1335-9746, 2006, roč. 5, č. 10, s. 83-90.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.