Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0055143^"
  1. POTANKOVÁ, Mária. Metóda Brand Personality. Skúmanie rozdielnosti použitia metódy vzhľadom na charakter produktu u Generácie Y : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2016. 69 s.
    kniha

    kniha

  2. KOPANIČOVÁ, Janka - POTANKOVÁ, Mária. Prieskum vnímania identity vybranej značky. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 152-159 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. POTANKOVÁ, Mária. Prieskum vnímania identity vybranej značky u seniorov : bakalárska práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2014. 59 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.