Výsledky vyhľadávania
- PRIDE, William M. - FERRELL, O. C. Marketing : concepts and strategies. 7. ed. Boston : Houghton Mifflin Company, 1991. 124 s. ISBN 0-395-43358-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- PRIDE, William M. - FERRELL, O. C. Instructor's Resource Manual Marketing : Concepts and Strategies. 7. ed. Boston : Houghton Mifflin Co., 1991. 341 s. ISBN 0-395-57301-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- PRIDE, William M. - FERRELL, O. C. Test Bank Marketing : Concepts and Strategies. 7. ed. Boston : Houghton Mifflin Co., 1991. 435 s. ISBN 0-395-57302-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- GILLY, Mary C. - PRIDE, William M. - FERRELL, O. C. Marketing Cases. 4. ed. Boston : Houghton Mifflin Co., 1989. 417 s. ISBN 0-395-49594-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- PRIDE, William M. - FERRELL, O. C. Marketing : Concepts and Strategies. 6. ed. Boston : Houghton Mifflin Co., 1989. 818 s. ISBN 0-395-50063-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- PRIDE, William M. - FERRELL, O. C. Instructor's Manual Marketing : Concepts and Strategies. 6. ed. Boston : Houghton Mifflin Co., 1989. 316 s. ISBN 0-395-49591-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- PRIDE, William M. - FERRELL, O. C. Marketing : Concepts and Strategies. Instructor's Manual. 6. ed. Boston : Houghton Mifflin Company, 1989. 322 s. [Počet ex. : 4, z toho voľných 4, prezenčne 0]
- PRIDE, William M. - FERRELL, O. C. Marketing : Concepts and Strategies. 6. ed. Boston : Houghton Mifflin Company, 1989. 124 s. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
- PRIDE, William M. - FERRELL, O. C. Marketing : Basic Concepts and Decisions. 5. ed. Boston : Houghton Mifflin Co., 1987. 766 s. ISBN 0-395-42997-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
- PRIDE, William M. - FERRELL, O. C. Test Bank Marketing : Basic Concepts and Decisions. 5. ed. Boston : Houghton Mifflin Co., 1987. 355 s. ISBN 0-395-42525-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]