Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0051229^"
  1. RAJNOHOVÁ, Karin. Význam a postavenie veľkoobchodu v distribučných systémoch v podmienkach farmaceutického trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Kristína Viestová. Bratislava, 2004. 159 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. RAJNOHOVÁ, Karin. Marketingový mix na trhu s liekmi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 4, s. 31-33.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.