Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 331  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Ringier"
  1. SOUKUP, Jindřich et al. Makroekonomie. 4. aktualizované vydání. Praha : Management Press, 2022. 550 s. ISBN 978-80-7261-596-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. KUCHTA, Martin. Sledujú ich milióny, aj keď nie sú skutoční. Kto sú virtuálni influenceri. In Živé aktuality. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2020. ISSN 1335-860X, 25.3.2020, s. [1-3] online. VEGA 1/0657/19. Dostupné na : <https://zive.aktuality.sk/clanok/146026/miliony-ludi-sleduju-fiktivnych-ludi-kto-su-virtualni-influenceri/>
    článok

    článok

  3. KUCHTA, Martin. Fenomén menom TikTok: čo to je a kde sa vzal? In Živé aktuality. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2020. ISSN 1335-860X, 10.1.2020, s. [1-3], [3,75 NS] online. VEGA 1/0657/19. Dostupné na : <https://zive.aktuality.sk/clanok/144646/fenomen-menom-tiktok-co-to-je-a-kde-sa-vzal/>
    článok

    článok

  4. KUCHTA, Martin. Technológie v médiách a marketingu. Čo nás čaká v roku 2020. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 30.12.2019, [1-2] online [2,25 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/technologie-v-mediach-a-marketingu-co-nas-caka-v-roku-2020/>
    článok

    článok

  5. KUCHTA, Martin. Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 9.11.2019 [1-2] online [2,65 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/vplyv-pouzivatelskeho-spravania-na-buducnost-bannerovej-reklamy/>
    článok

    článok

  6. KUCHTA, Martin. Využitie exitujúceho obsahu média verzus tvorba obsahu na mieru. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 2.12.2019 [1-2] online [1,45 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/vyuzitie-exitujuceho-obsahu-media-verzus-tvorba-obsahu-na-mieru/>
    článok

    článok

  7. KUCHTA, Martin. Náklady spojené s produkciou obsahu. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 12.12.2019 [1-2] online [2,5 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/naklady-spojene-s-produkciou-obsahu/>
    článok

    článok

  8. KUCHTA, Martin. Efektivita investícii do produkovaného obsahu. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 9.12.2019 [1-2] online [1,4 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/efektivita-investicii-do-produkovaneho-obsahu/>
    článok

    článok

  9. KUCHTA, Martin. Kategorizácia formátov obsahového marketingu na internete. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 5.12.2019 [1-2] online [1,92 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/kategorizacia-formatov-obsahoveho-marketingu-na-internete/>
    článok

    článok

  10. RIES, Eric. Startup jako princip podnikání : jak dosáhnout dlouhodobého růstu v moderní firmě. Překlad: Petr Somogyi. 1. vydání. Praha : Management Press/Albatros Media, 2019. 360 s. ISBN 978-80-7261-573-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.