Výsledky vyhľadávania
- SOBINOVSKÁ, Júlia. Efektívna reklama. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, december 2005, roč. 12, č. 12, s. 76.
- SOBINOVSKÁ, Júlia. Efektívny indoor. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, september 2005, roč. 12, č. 9.
- SOBINOVSKÁ, Júlia. Čo ulica dala ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, júl 2005, roč. 12, č. 7, s. 41.
- SOBINOVSKÁ, Júlia. Konzervatívne Slovenky ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5, s. 14.
- SOBINOVSKÁ, Júlia. Bilboardy v pohybe. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, december 2004, roč. 11, č. 12, s. 68.
- SOBINOVSKÁ, Júlia. Marketing v politike. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, december 2004, roč. 11, č. 12, s. 22-23.
- SOBINOVSKÁ, Júlia. Branding, sampling ... go! In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, október 2004, roč. 11, č. 10, s. 54-55.
- SOBINOVSKÁ, Júlia - ŠVEC, Miroslav. Mladí ako zázračné premeny. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, október 2002, roč. 9, č. 10, s. 16-17.