Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Vydavateľ = "South Western Cengage Learning"
  1. DAFT, Richard L. - MURPHY, Jonathan - WILLMOTT, Hugh. Organization Theory & Design : An International Perspective. 3rd Edition. Hampshire : Cengage Learning EMEA, 2018. 588 s. ISBN 978-1-4737-2638-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. BRIGHAM, Eugene F. - EHRHARDT, Michael C. - FOX, Roland. Financial management : theory & practice. Hampshire : Cengage Learning EMEA, 2016. 622 s. ISBN 978-1-4737-2960-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. WOOLDRIDGE, Jeffrey M. Introduction to econometrics : Europe, Middle East and Africa edition. Hampshire : Cengage Learning, 2014. 603 s. ISBN 978-1-4080-9375-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. BRIGHAM, Eugene F. - EHRHARDT, Michael C. Financial management: theory & practice : study guide. 14th ed. Eagan : South-Western Cengage Learning, 2014. v, [200 s.]. ISBN 978-1-285-09818-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. ANDERSON, David R. - SWEENEY, Dennis J. - WILLIAMS, Thomas A. Statistics for business and economics. 3rd ed. Hampshire : Cengage Learning, 2014. xii, 638 s. ISBN 978-1-4080-7223-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. SHIMP, Terence A. - ANDREWS, J. Craig. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. [S.l.] : South-Western, Cengage Learning, 2013. 729 s. ISBN 978-1-133-19142-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. CARBAUGH, Robert J. International economics. 14th ed. [S.l.] : South-Western, Cengage Learning, 2013. 550 s. ISBN 978-1-285-06031-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. DOWLING, Peter J. - FESTING, Marion - ENGLE, Allen D. International human resource management. 6th ed. Hampshire : Cengage Learning EMEA, 2013. xvi, 347 s. ISBN 978-1-4080-3209-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. MANKIW, N. Gregory. Principles of Economics. 6th International Edition. South Melbourne : South-Western Cengage Learning, 2012. 856 s. ISBN 978-0-538-45342-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. SMITH, Tim J. Pricing strategy : setting price levels, managing price discounts & establishing price structures. internat. ed. Mason : South-Western Cengage Learning, 2012. xxii, 318 s. ISBN 978-1-111-57129-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.