Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0066838^"
  1. SPIŠÁK, Robert. Vplyv acquis communautaire na podnikateľské subjekty na Slovensku na príklade výroby biopalív : dizertačná práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2008. 107 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. SPIŠÁK, Robert. [Strategický marketingový manažment]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 60. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. - ISBN 80-968904-8-4.
    článok

    článok

  3. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Analýza pripravenosti slovenských podnikov na vstup do EÚ. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 23-25.
    článok

    článok

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Analýza marketingovej pripravenosti podnikovej sféry na vstup do Európskej únie : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 90 s. ISBN 80-225-1694-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. SPIŠÁK, Robert. Reklama a daň z príjmov právnických osôb. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Poradca podnikateľa ; Žilina, 2001. ISSN 1335-0897, 2001, č. 14, s. 7-10.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.