Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0082925^"
  1. Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : január 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 76 s. ISBN 80-225-1372-5. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník výstupov : december 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 81 s. ISBN 80-225-1514-0. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. ŠTENSOVÁ, Antónia - DAŇO, Ferdinand - RICHTEROVÁ, Kornélia. Obchodné partnerstvo v procese komercionalizácie produktu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, [2001]. 83 s. VEGA 5052. ISBN 80-225-1423-3. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu.
  4. DAŇO, Ferdinand. Obchodné partnerstvo v distribučnom systéme. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. ISBN 80-225-1372-5, s. 10-13. VEGA 5052. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.