Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0092666^"
  1. ŽÁK, Štefan. Informačné zdroje pre marketingové spravodajstvo v podmienkach Slovenskej republiky. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 116-120. VEGA 1/4561/07. 1/4561/07, VEGA, Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu.
    článok

    článok

  2. HASPROVÁ, Mária. Segmentácia klientov bánk. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 31-34. VEGA 1/4561/07. 1/4561/07, VEGA, Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu.
    článok

    článok

  3. MIKLOŠÍK, Andrej. Aplikácia modelu 5M pri realizácii komunikačnej kampane na internete. In Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2, s. 329-334. VEGA 1/4561/07. 1/4561/07, VEGA, Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu.
    článok

    článok

  4. MIKLOŠÍK, Andrej. Zákazník a jeho pozícia v marketingovej koncepcii vysokej školy. In Marketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1, s. 84-91. VEGA 1/4561/07. 1/4561/07, VEGA, Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu.
    článok

    článok

  5. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Internetové stránky samosprávy - cenný zdroj informácií pre marketingové spravodajstvo. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 18-20. VEGA 1/4561/07. 1/4561/07, VEGA, Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu.
    článok

    článok

  6. Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. Editor Štefan Žák. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 95 s. VEGA 1/4561/07. ISBN 978-80-225-2470-4. 1/4561/07, VEGA, Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Vybrané oblasti a nástroje bankového marketingu v podmienkach SR. In Mena, bankovníctvo, finančné trhy : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pod redakciou doc. Ing. Evy Horvátovej, CSc. k vedeckým projektom: VEGA 1/3835/06, VEGA 1/2563/05, VEGA 1/2552/05, KEGA 3/5122/07, Rozvojový projekt - Využívanie IT ako prostriedku pre e-vzdelávanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2422-3, s. 151-156. VEGA 1/4561/07. 1/4561/07, VEGA, Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu.
    článok

    článok

  8. VESELOVSKÁ, Stanislava. Zaisťovacia politika Európskej únie. In Mena, bankovníctvo, finančné trhy : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pod redakciou doc. Ing. Evy Horvátovej, CSc. k vedeckým projektom: VEGA 1/3835/06, VEGA 1/2563/05, VEGA 1/2552/05, KEGA 3/5122/07, Rozvojový projekt - Využívanie IT ako prostriedku pre e-vzdelávanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2422-3, s. 411-420. VEGA 1/4561/07. 1/4561/07, VEGA, Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu.
    článok

    článok

  9. VESELOVSKÁ, Stanislava. Subjekty konkurencie na trhu zaistenia. In Mezinárodní Baťova doktorandská konference : 3. ročník mezinárodní Baťovy doktorandské konference. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-529-9. VEGA 1/4561/07. 1/4561/07, VEGA, Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.