Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 158  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Thomson"
  1. Métodos de economía aplicada. 2. ed. Madrid : CIVITAS ; [Cizur Menor] : Thomson Reuters, 2013. 144 s. Tratados y manuales de economía. ISBN 978-84-470-4380-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Lecciones de economía española. José Luis García Delgado y Rafael Myro (directores). 11. ed. Madrid : CIVITAS ; [Cizur Menor] : Thomson Reuters, 2013. 401 s. Tratados y manuales de economía. ISBN 978-84-470-4258-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. DOERNBERG, Richard L. International taxation in a nutshell. 9th ed. St. Paul : West/A Thomson Reuters business, 2012. 588 s. West Nutshell Series. ISBN 978-0-314-27531-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. ISENBERGH, Joseph. International taxation. 3rd ed. New York : Thomson Reuters Foundation Press, 2010. 289 s. Concepts and insights series. ISBN 978-1-59941-441-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. EVANS, James R. - LINDSAY, William M. The management and control of quality. 7th ed. Mason : Thomson/South-Western, [2008]. 768 s. ISBN 0-324-38235-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. ANDERSON, David R. Quantitative methods for business. 11th ed. Mason : Thomson/South-Western, 2008. 822 s. Thomson higher education. ISBN 978-0-324-65348-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. HAVILAND, William A. Cultural anthropology : the human challenge. 12th ed. Belmont : Wadsworth/Thomson Learning, 2008. 424 s. ISBN 978-0-495-09561-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. FERRELL, O. C. - HARTLINE, Michael D. Marketing strategy. 4th ed. Mason : Thomson/South-Western, 2008. 717 s. ISBN 978-0-324-54426-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. CARBAUGH, Robert J. International economics. 11th ed. Mason : Thomson/South-Western, 2008. xxi, 553 s. ISBN 978-0-324-36342-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. ANDERSON, David R. An introduction to management science : quantitative approaches to decision making. 12th ed. Mason : Thomson/South-Western, 2008. xxvi, 907 s. ISBN 978-0-324-64994-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.