Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 32  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0071233^"
  1. DRÁBIK, Lukáš. Implementácia poznatkov Smart City v slovenských podmienkach ako marketingový nástroj rozvoja vybraného regiónu : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2023. 69 s.
    kniha

    kniha

  2. RUŽIČKOVÁ, Radka. Faktory a očakávania ovplyvňujúce rozhodovanie v otázke bývania Generáciou Z : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2023. 58 s.
    kniha

    kniha

  3. VÁVRA, Michal. Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 198 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. ŠRÁMKOVÁ, Denisa. Možnosti predchádzania plytvaniu potravinami v obchodných prevádzkach : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2023. 57 s.
    kniha

    kniha

  5. MOTIČÁKOVÁ, Barbora. Vplyv externých faktorov na podnikateľské prostredie v oblasti bývania : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2023. 50 s.
    kniha

    kniha

  6. ŠTIBRANÝ, Martin. Trh ponuky tovarov a služieb pre domácnosti z pohľadu spotrebiteľského správania generáciou Z : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2023. 65 s.
    kniha

    kniha

  7. BALÁŽIKOVÁ, Ema. Hodnotenie vybranej značky spotrebiteľmi z pohľadu spoločenskej zodpovednosti : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2022. 69 s.
    kniha

    kniha

  8. ZEMANOVÁ, Lenka - VÁVRA, Michal. Accommodation Infrastructure as a Revenue Generator in Mice Sector. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X, 2022, roč. 51, č. 1, s. 27-44 online. I-21-101-00.
    článok

    článok

  9. VÁVRA, Michal. Perception of Housing Quality and the Current Situation on Real Estate Market by Generation Z. In EDAMBA 2021. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4930-1, pp. 549-559 online. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok

  10. OSTRIHOŇ, Oliver. Realitný trh v čase pandémie vo vzťahu k spotrebiteľskému marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2022. 62 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.