Výsledky vyhľadávania
- DRÁBIK, Lukáš. Implementácia poznatkov Smart City v slovenských podmienkach ako marketingový nástroj rozvoja vybraného regiónu : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2023. 69 s.
- RUŽIČKOVÁ, Radka. Faktory a očakávania ovplyvňujúce rozhodovanie v otázke bývania Generáciou Z : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2023. 58 s.
- VÁVRA, Michal. Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 198 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ŠRÁMKOVÁ, Denisa. Možnosti predchádzania plytvaniu potravinami v obchodných prevádzkach : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2023. 57 s.
- MOTIČÁKOVÁ, Barbora. Vplyv externých faktorov na podnikateľské prostredie v oblasti bývania : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2023. 50 s.
- ŠTIBRANÝ, Martin. Trh ponuky tovarov a služieb pre domácnosti z pohľadu spotrebiteľského správania generáciou Z : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2023. 65 s.
- BALÁŽIKOVÁ, Ema. Hodnotenie vybranej značky spotrebiteľmi z pohľadu spoločenskej zodpovednosti : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2022. 69 s.
- ZEMANOVÁ, Lenka - VÁVRA, Michal. Accommodation Infrastructure as a Revenue Generator in Mice Sector. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X, 2022, roč. 51, č. 1, s. 27-44 online. I-21-101-00.
- VÁVRA, Michal. Perception of Housing Quality and the Current Situation on Real Estate Market by Generation Z. In EDAMBA 2021. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4930-1, pp. 549-559 online. VEGA 1/0587/19.
- OSTRIHOŇ, Oliver. Realitný trh v čase pandémie vo vzťahu k spotrebiteľskému marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Vávra. Bratislava, 2022. 62 s.