Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Viľjams"
  1. VAN HORNE, James C. - VACHOWICZ, John M., Jr. Osnovy finansovogo menedžmenta. Perevod: E. V. Kondukova ... [et al.]. 11. izd. Moskva : Viľjams, 2005. 988 s. ISBN 5-8459-0199-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. KELLER, Kevin Lane. Strategičeskij brend-menedžment. Perevod: L. V. Gerasimčuk ... [et al.]. 2. izd. Moskva : Viľjams, 2005. 697 s. ISBN 5-8459-0682-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. ATKINSON, Anthony A. Upravlenčeskij učet. Perevod: A. D. Rachubovskij ... [et al.]. 3. izd. Moskva : Viľjams, 2005. 878 s. ISBN 5-8459-0635-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. DOROŠČUK, Nikolaj B. - KULEŠA, Valerij V. Distribucija na praktike. Moskva : Dialektika : Izdateľskij dom Viľjams, 2005. 234 s. ISBN 5-8459-0865-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. BODIE, Zvi - MERTON, Robert C. Finansy. 2004. 584 s. ISBN 5-8459-0099-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.