Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 58  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0018559^"
  1. HODOR, Jakub. Online marketing spoločnosti  Wantee  s.r.o : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 48 s.
    kniha

    kniha

  2. GUŽÍK, Martin. Marketingový komunikačný mix spoločnosti SWAM s.r.o : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 56 s.
    kniha

    kniha

  3. HALÁSZOVÁ, Soňa. Návrh marketingovej stratégie začínajúceho e-shopu : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 76 s.
    kniha

    kniha

  4. STRELKOVÁ, Simona. Online marketingová stratégia spoločnosti Happymelancholic : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Zuzik. Košice, 2023. 52 s.
    kniha

    kniha

  5. ADAMEČKOVÁ, Simona. Marketing predaja vo vybranom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Lenka Kuhnová. Košice, 2023. 63 s.
    kniha

    kniha

  6. BUZGOVÁ, Sára. Marketingový mix v športe : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Čulková. Košice, 2023. 83 s.
    kniha

    kniha

  7. PAZDERÁKOVÁ, Katarína. Logistika v obchode a marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Čulková. Košice, 2023. 67 s.
    kniha

    kniha

  8. ZUBÍČKOVÁ, Eva. Nové trendy v oblasti športového marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Cecília Olexová. Košice, 2023. 69 s.
    kniha

    kniha

  9. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína - WEISS, Roland. Marketingové nástroje vybranej spoločnosti. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) : Reviewed Proceeding of Contributions from an 23. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5132-8, s. 51-66. ITMS 3131011T564.
    článok

    článok

  10. JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Erik. Sociálne médiá v marketingu vybranej značky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 35-44.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.