Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Wydawnictvo naukowe"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera. Social Orientation of Marketing Concept. In Journal of Positive Management. - Toruń : Wydawnictvo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013. ISSN 2083-103X, 2013, vol. 4, no. 1, pp. 52-62. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  2. HVIZDOVÁ, Eva, ml. - HVIZDOVÁ, Eva. Rozvoj tacitnej dimenzie znalostí na mikroekonomickej úrovni. In Procesy zarządzania w czasach przemian gospodarczych. - Warszawa - Legnica : Wydawnictvo Naukowe Mega-Plast, 2011. ISBN 83-89884-91-7, s. 79-99, [1 AH].
    článok

    článok

  3. 1980 ,nr. 1-4. Ruch prawniczy, ekonomiczny i socjologiczny : kwartal 4. Poznan : Wydawnictvo naukowe, 1980. 1 zv. Štvrťročník [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  4. 1979 ,nr. 1-2. Ruch prawniczy, ekonomiczny i socjologiczny. Warszawa : Wydawnictvo naukowe, 1979. 1 zv. Štvrťročník [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  5. 1978 ,nr. 1-4. Ruch prawniczy, ekonomiczny i socjologiczny. Warszawa : Wydawnictvo naukowe, 1978. 1 zv. Štvrťročník [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.