Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Názvové údaje = "Základy marketingu v umení a kultúre"
  1. FILO, Peter. Recenzia publikácie: Marketing kultúry. In euroRegióny : magazín pre rozvoj regiónov. - Bratislava : ERA OZ, 2007. ISSN 1336-605X, 2007, roč. 5, č. 2, s. 16. Recenzia na: Základy marketingu v umení a kultúre / Mária Tajtáková. - Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. - ISBN 978-80-969642-4-6.
    článok

    článok

  2. TAJTÁKOVÁ, Mária. Základy marketingu v umení a kultúre. In Proman: projektový manažér : príloha časopisu EuroRegióny. - Bratislava : ERA OZ, 2007, 2007, roč. 2, č. 1, s. 10-11.
    článok

    článok

  3. TAJTÁKOVÁ, Mária. Základy marketingu v umení a kultúre. Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. 120 s. ISBN 978-80-969642-4-6.


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.