Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0022804^"
  1. ZALTMAN, Gerald. How customers think : essential insights into the mind of the market. Boston : Harvard Business School Press, 2003. xxii, 323 s. ISBN 1-57851-826-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. PARK, C.Whan - ZALTMAN, Gerald. Marketing management. Chicago : Dryden Press, 1987. 656 s. ISBN 0-03-005598-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. ZALTMAN, Gerald - WALLENDORF, Melanie. Consumer behavior : basic findings and management implications. New York : John Wiley & Sons, 1983. 684 s. The Wiley series in marketing. ISBN 0-471-09306-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.